Slaapkamer van woning brandt uit in Enschede

Enschede – Dinsdagmiddag omstreeks kwart over vier is er brand ontstaan in een woning aan de Gerard Terborchstraat in Enschede. De brandweer was met meerdere eenheden uitgerukt om de brand te blussen en heeft opgeschaald naar middelbrand.

Door nog onbekende oorzaak brak er brand uit in de slaapkamer van de woning. Bij aankomst trof de brandweer een hevige brand aan de in de slaapkamer.

De woning heeft als gevolg van de brand aanzienlijke schade opgelopen. De oorzaak van de brand is nog onduidelijk. Hier wordt nader onderzoek naar gedaan.

Stichting Salvage is opgeroepen om de bewoners bij te staan bij de afwikkeling van de schade.

(foto: 112Twente | News United)

Voor het laatste nieuws uit de regio volg je ons op Facebook Tips of beelden? WhatsApp/Telegram: 06-24684900 | info@112Enschede.nl